Dårlig oplevelse med VK i Odense.
Vi bestilte i februar måned et køkken hos Vordingborg køkken i Odense.Et køkken med alt inclusiv troede vi. Dette var til levering den 23 marts og opsætning den 24 og 25 marts.
Leveringen gik som planlagt, men opstillingen viste sig desværre at blive noget af en fuser, det samme gjorde hele forløbet omkring opsætning, levering og pris. For det første ønskede vi ikke hårdvidevarer med i prisen på det køkken, som kostede 33.500 kr exclusiv opsætning, dernæst ønskede vi 2 skuffer istedet for skabe, vi fik 3 spotlys i køkkenet, samt en lidt dyrere emhætte,og opsætning af køkken, men alligevel kostede køkkenet pludselig ca. 52.000 kr.. Det syntes vi var for dyrt, så derfor foreslog køkkenkonsulent Morten Skov at hvis vi skrev under med det samme kunne vi få ca 10.000 kr i rabat. Det lød som et godt tilbud, men det har nu vist sig at det var det langt fra. Selv om VK køkken reklamere med gratis opmåling, ja så tog Vordingborg køkken alligevel 1000 kr, med den forklaring at andre selskaber jo tager op til 2.500 kr. Desuden målte køkkenkonsulent Morten Skov 8 cm forkert, således at emhætten ikke kunne monteres.Så det måtte vi så yderligere vente en uge på. Desuden havde han glemt at sende de rigtige tegninger med tømmeren, således at den dag det skaulle opstilles manglede der et skab, samt nogen lister. Dette har vi ikke fået inu, men er dog blevet lovet det omkring den 14 april altså næsten 4 uger senere end lovet.
Parodien omkring opstillingen var en ren farce. Jeg tog fri fra arbejde torsdag den 24 marts for at være hjemme når tømmeren kom for at opstille køkkenet, men der kom ikke nogen. Jeg forsøgte at ringe 3 gange , samt sende 2 mails til Morten Skov, men hørte intet. Først 4 gang jeg ringede kom jeg i kontakt med Morten. Til min store forbløffelse sagde Morten Skov at der ikke kom nogen tømmer idag, men først imorgen. Det sagde jeg så at det kunne ikke passe for han havde lovet at tømmeren skulle påbegynde torsdag den 24 marts. Det nægtede han purt at skulle have sagt, han sagde at man satte altid 2 dage af til at sætte et køkken op, men tømmeren skulle kun bruge 1 dag og det var fredag. Da jeg så henviste til min mail af 16 ferbruar hvori der står. Er vi enig om at tømmeren kommer torsdag den 24 og fredag den 25 marts for at sætte køkken op, svarede Morten Skov så tilbage ja det var vi enige om. Dernæst ønsked Morten Skov ikke længere at tale med mig, men henviste nu til butikschefen Ralph Lee. Han havde selvfølgelig stor forståelse for problemet og erkendte flot at det var Deres skyld. Men som han også sagde i et tonefald, som nærmest kunne opfattes som en trussel: I vil jo gerne have køkkenet op til weekenden ikke og tømmeren ville smide alt hvad han har i hånden for at sætte jeres køkken op fredag den 25 marts. Flot at butikchefen.
Så i korte træk er vores oplevelse med Vordingborg køkken i Odense. Man overholder ikke de aftaler man laver, man lyver over for kunden, man tager penge for en opmåling, som ellers burde være gratis efter VK køkkens egene reklamer i hæfte og tv, samt man snyder med pris og rabat. Til gengæld tilbyder de at lave en gennem gang ag det færdige køkken når og vis det nogensinde bliver færdig. Men det tager Ralph Lee sikkert også sin betaling for.
Selvfølgelig er det ikke alle VK der opfører sig på denne måde, men vi vil aldrig kunne anbefale andre at købe et VK og slet ikke i Odense efter den behandling
Hej Alle læsere af denne tråd, samt Torben Andersen.
Til Torben: Jeg, Ralph Lee, Butikschef hos Vordingborg Køkkenet A/S i Odense, står ved mine tidligere udtalelser til dig angående: at jeg meget gerne vil finde løsninger på dine problemer, samt komme og kigge på dit køkken, ring endeligt bare, som sagt før: tel: 25 66 44 63.
Hos Vordingborg Køkkenet ønsker vi at gøre ALLE vores kunder fuldt ud tilfredse.
Herunder et lille referat af sagen:
Torsdag d. 24/3-2011:
Kunden ringer imens vi har morgenmøde (og inden vi har åbent), Morten René Skov, køkkenkonsulent hos Vordingborg Køkkenet i Odense (herefter MRS), kan ikke tage telefonen. Da mødet er slut (kl. 10.00) ringer MRS til kunden.
Kunden savner en montør, fordi der er aftalt montage d. 24/25 marts. MRS ringer til montøren, og får at vide at han kun kommer d. 25, fordi montagen kun vil tage 1 dag.
Dette skulle MRS/Montøren selvfølgelig have underrettet kunden om tidligere.
Men kunden bliver informeret af MRS at dette selvfølgelig er meget beklageligt, men at montøren har planlagt at være færdig fredag eftermiddag/aften, hvilket kunden hele tiden har været informeret om, og har accepteret. Dette kan stadigt lade sig gøre.
Kunden skriver en mail (kl, 10.36) hvori han kræver at få refunderet ALLE pengene, samt at vi betaler en regningen for en montør, han selv finder. Dette er naturligvis et helt uforståeligt krav.
MRS har flere gange telefonisk kontakt til kunden, hvor kunden først hidser sig meget op, lover bål og brand med både advokat, samt medier. Og derefter bare smækker røret på.
(Dette er vel at mærke inden kunden har fået monteret noget, og alene, kun på baggrund af, at vores montør kommer 1 dag, i stedet for 2.)
Samme dag kl. 12.50, sender jeg (Ralph Lee, Butikschef for Vordingborg Køkkenet i Odense) en mail til kunden, efter at jeg forgæves har forsøgt at ringe flere gange, men kunden skrev til MRS at han ikke ville snakke med mig.
Derefter får jeg telefonisk kontakt med kunden, hvor han opfører sig fuldstændigt utilstedeligt, og kræver at få kompensation for det ene og andet.
Jeg forklarer ham, at man hos Vordingborg Køkkenet betaler for en montage på baggrund af antallet af skabe, bordplader mm. Og ikke efter hvor lang tid montøren bruger, jeg henviser samtidigt til det, af kunden, underskrevne tilbud. Dette får kunden op i det røde felt. Ydermere prøver jeg at fokusere konstruktivt på montagen dagen efter, men kunden hører ikke hvad jeg siger, hvorefter han smækker røret på.
Alt dette INDEN køkkenet er leveret (til aftalt tid).
Fredag d. 25/3-2011.
Montøren kommer til aftalt tid og sætter køkken op.
Der mangler dog et topskab, samt tilpasning til et højskab, hvilket er meget beklageligt, men dette bestilles samme dag.
Afdækning over emfang skal laves efterfølgende. MRS og kunden har hele tiden haft en aftale angående afdækning, så MRS har altså IKKE lavet en fejl, som Torben Andersen ellers påstår. MRS har nu (Som plaster på såret tilbudt kunden, at vi laver dette i rustfrit stål). (dette er lavet d. 31/3-2011 på Vordingborg Køkkenets regning)
Kunden har accepteret dette.
Kunden har haft et fuldt funktionelt køkken siden fredag d. 25/3, og emfanget er sat til.
Jeg har desuden haft nedenstående indirekte mailkorrespondance med Torben Andersen:
– Se næste indlæg.
Med venlig hilsen
Ralph Christian Lee
Butikschef
Odense
Direkte: 66149100
Telefax: 66149171
Mobil: 25664463
rcl@vordingborg.com
Hej Torben.
Jeg forstår ikke dit formål med at sende sådan en mail, men jeg vil alligevel redegøre for dine spørgsmål:
Prisen på køkken, samt hvidevarer: Du har fået 30% Rabat på ALLE elementer, 13% Rabat på din emhætte, samt 30% Rabat på montagen. ALLE disse Rabatter/priser har I forhandlet med Morten Skov, samt ACCEPTERET ved Jeres underskrift. Jeg synes, at den pris/rabat I har fået hos Vordingborg Køkkenet er MEGET fair og rimelig.
Angående Gratis & uforpligtende tilbud så giver vi ALLE kunder, som en god service, et GRATIS og uforpligtende tilbud, samt gratis opmåling UDEN at de behøver at købe noget som helst = uforpligtende.
Hvis kunden vælger, at købe køkkenet, som I har gjort, så tager vi kr. 1000,- for at vi indestår for ALLE mål, hvilket kan sammenlignes med at købe en forsikring for at køkkenet vil passe ind i det pågældende rum.
Vi har kendskab til, at andre køkkenleverandører tager kr. 2.500,- for en opmåling, derfor må Vores pris i den anledning også anses som ganske fair.
Overordnet set, så synes vi, at I har givet en rigtig fair pris for Jeres køkken, og at Vordingborg Køkkenet har været fair og løsningsorienteret igennem hele forløbet, hvilket man vist ikke kan sige om dine beskyldninger i nedenstående mail, samt andre telefoniske trusler og beskyldninger.
Angående løsninger således, at vi kan få afsluttet denne sag, så bliver det sidste skab, samt tilpasningen leveret d. 13/4, og Vores montør vil hurtigst muligt herefter montere disse ting.
Efter dette er gjort anser vi sagen som afsluttet.
Jeg vil meget gerne tilbyde, at komme ud til Jer, for at lave et syn på køkkenet sammen med Vores montør, således, at vi sikrer os, at alle detaljer omkring Jeres køkken er på plads. Dette kan være inden d. 13/4 eller efter, det er helt op til Jer.
Med venlig hilsen
Ralph Christian Lee
Hej Morten.
Prisen på et køkken incl hårde hvidevarer ved vi hvad er, nu kender vi salgsprisen på hvidevarene. Derfor er vores spørgsmål til dig HVORDAN er Du kommet frem til den pris, samt rabat? Desuden står der I jeres katalog GRATIS og UFORPLIGTENDE HJÆLP. Alligevel har Du taget 1000 kr for opmålingen eller hvad Du nu kalder det.
Vi forventer klare svar på ovennævnte spørgsmål inden 3 dage, da vi ellers må tolke det således at Du har snydt med prisen.
MVH
Torben
Der er et gammel ordsprog der siger ‘at man altid skal høre en sag fra 2 sider’. Det må man da så sandelig sige stiller sagen i et noget andet lys i dette tilfælde.
Stor cadeau til butikschefen for at turde stille op med sin version af sagen. Det kan jo trods alt hurtig ende som øretævernes holdeplads.
Vedrørende dit svar, kan jeg kun sige det er dit udlæg af sagen. Du frembringer en masse rabat %, men svarer ikke på mit spørgsmål omkring prisen.
Du ved hvad køkkenet koster som det står hos jer incl ALT, det ved jeg også. Du ved hvad priserne på de incl. hårdevidevarer er, det ved jeg også. Dertil skal du trække hårdevidevareprisen fra den købspris som køkkenet står til hos jer og andre VK. Dernæst skal Du trække prisen fra bordpladen, samt emhætte fra og skabe, som bliver erstattet af 2 skuffer. Dem skal du så lægge til prisen , samt ny bordplade ny emhætte og 3 lys i køkkenet. Dertil kommer så prisen for monteringen og så har Du prisen hvad vi skal give. Den pris er overhovedet ikke i nærheden af de ca 52.ooo kr, som så senere gives 10% rabat på. Det ved Du og det ved jeg. Den udregning tør Du ikke lave fordi Du lige så godt som jeg ved at så bliver prisen en helt anden end de 42.000 vi har betalt.
Lav det regnstykke her i dette forum , men det tør Du ikke og Du vil bare komme med en masse dumme undskyldninger og ligegyldig snak.
Det jeg sagde omkring refundering af prisen var at jeg ville have min tabt arbejdsfortjeneste dækket fordi I ikke overholdte jeres del af aftalen, nemlig at I kom og monterede køkkenet torsdag den 24 marts.
Hvor er så dit svar omkring køkkenkonsulent Morten Skovs benægtelse af at han havde i mail af 16 februar lovet at tømmeren startede den 24 marts og hvor han senere nægtede alt med en tåbelig forklaring om at i VK sætter man altid 2 dage af til montering af køkkenet, men han skal kun bruge 1 dag. Det med mødet er endnu en and fra jeres side fordi I som ovennævnte overhovedet ikke vil stå ved de ting i gør og lover.
Nej Ralph Lee Du har meget at lære om købmandsskab og det ligegyldige pjat med at Du og tømmeren gerne vil gennemgå køkkenet har jo INTET med den reele sag at gøre, men er kun et skalke skjul for at fremstå som noget I absolut ikke er nemlig til at tro på.
At jeg bliver sur kan ikke komme bag på nogen , når din medarbejder direkte fylder mig med løgn og jeg bruger en fridag på egen regning for at være hjemme når tømmeren skulle montere køkkenet og så ikke kommer alligevel. Som tømmeren selv sagde til os, det tager ikke mere end 6 timer at montere et køkken af denne slags, når bare tingene er i orden, hvad de jo heller ikke var, fordi han havde fået de gamle tegninger med. Det med emhætten er igen en and fra din side, tværtimod sendte jeg en mail til Morten Skov, hvori jeg skrev vi var lidt i tvivl om at emhætten kunne være der. Men Du har ikke andre muligheder end forsvarer dig med hjemlavede historier.
Alle mine påstande kan bevises med mail jeg har sendt eller modtaget fra jer.
At Ralph Lee går ind og forsvarer sig på den måde han gør viser 2 ting. Nemlig han ønsker ikke på nogen måde at løse denne situation og han har IKKE andre muligheder når et indlæg af denne slags kommer ind i dette forum.
Din forklaring på hvorfor I tager 1000 kr for opmåling, når der i Vordingborg køkkens egen hæfte og på jeres hjemmeside står klart og tydeligt at montering er GRATIS er så utrolig lidt gennem tænkt at det direkte er pinligt at udstiller sig selv på den måde.
Men stil det regnskab op, som står ovenfor så kan vi tale sammen, men som sagt det TØR Du IKKE og hvorfor mon?.
Til dig Ralph Lee, hvis Du virkelig ønsker denne sag lukket, så har jeg hermed et forslag til dig.
Du laver det regnskab omkring pris og rabat på det køkken vi har købt. Det vil sige pris MINUS hårdehvidevarer,bordplade, 2 skabe samt emhætte. Dernæst ligger Du det til vi har fået ud over, samt montering.Hvis Du har ret giver jeg dig en stor undskyldning her på debatforum, men har jeg ret , forventer jeg at få det resterende penge retur og en undskyldning her på siden. Dette burde ikke være noget problem for dig, hvis Du virkelig mener det Du siger. Jeg forventer derfor at få dit svar her på siden senest TORSDAG den 14 april kl. 12.00. Ydermere vil jeg gerne have bekræftet fra dig, hvem der har ret angående den FRIE OPMÅLING, er det dig eller er det VK`s hjemmeside og køkkenbog.
På forhånd tak, ser frem til dine svar.
Hvis ikke dette sker, eller Du bruger nogen forkerte tal, så må jeg tolke det derhen at Du har snydt og løget over for mig. Så vil sidste station for VK køkken være hovedafdelingen i Vordingborg og nægter de også at svarer på mine spørgsmål vil sagen bare kører, for så har jeg holdt min del af aftalen, nemlig at I ( VK ) er blevet hørt, men har ikke ønsket at svarer.
MVH
Torben
Hej Torben.
Først vil jeg lige, endnu en gang, redegøre for dig hvad der står på vores hjemmeside angående Gratis og uforpligtende opmåling.
Der står følgende:
Vi vil rigtig gerne inspirere dig og kommer gerne hjem til dig og giver et gratis og uforpligtende indretningsforslag.
Dette betyder, som tidligere forklaret, at vi helt gratis kommer og besøger vores kunder og hjælper dem med, at finde den rigtige løsning til et nyt køkken.
Dette kan man så vælge at bruge eller lade være. Hvis man derefter vælger ikke, at købe et køkken hos os, ja så har man fået gratis og uforpligtende råd, opmåling og indretningsforslag. Dette må siges at være god service af Vordingborg Køkkenet, da vi har brugt ressourcer uden at få betaling for det.
Hvis man derimod vælger at købe et Vordingborg Køkken, så skal man altså betale kr. 1000,- for, at vi tager ansvaret for ALLE mål. Dette er en rigtig god investering for dig som kunde, fordi, hvis vi, imod forventning skulle komme til at levere eksempelvis en bordplade som ikke passer, så betaler Vordingborg Køkkenet naturligvis for en ny. Og prisen for en ny bordplade løber meget hurtigt op i flere tusinde kroner. Men indretningsforslagene som vi også tilbyder, vil altid være gratis.
Angående prisen på dit køkken.
Det betyder ALT for mig og for Vordingborg Køkkenet, at Vores kunder stoler på os. Og jeg vil gå rigtigt langt for, at du også gør det, eller i hvert fald kommer til det. Derfor vil jeg meget gerne uddybe ALLE specifikke priser på dit køkken, altså lave regnskabet sammen med dig, endnu engang. Du føler givetvis ikke at denne del af dit køkken køb hos os har været ordentligt belyst, da du købte køkkenet. Så jeg står til din rådighed både i Vores butik, og jeg vil også gerne komme til dig. Men jeg kan ikke give dig den rigtige og fyldestgørende gennemgang via et chatforum.
Generelt angående dette regnskab, så gennemgår alle Vordingborg Køkkenets konsulenter ALLE priser på ALLE varer inden vores kunder køber et køkken. Dvs. at man, i fællesskab med kunden, gennemgår hvilke elementer, bordplader, hvidevarer, tilbehør, udspecificeret montage, mm, som indgår i tilbuddet, og ikke mindst til hvilken pris. Dette tilbud kan man så vælge at acceptere, som du har gjort med din underskrift, eller lade være.
Denne accept står i købeloven:
§ 6. Er i handelskøb regning (faktura eller nota) tilstillet køberen, og gør han ikke, såsnart ske kan, indsigelse mod den i regningen anførte pris, er han pligtig at betale denne, medmindre lavere pris oplyses at være aftalt, eller regningen er åbenbart urimelig.
Denne faktura har du fået, og da du ikke har gjort indsigelse inden køkkenet er blevet produceret/leveret, så har du automatisk accepteret prisen på køkkenet.
Da denne sag tydeligt vis påvirker dig utroligt meget, synes jeg at vi skylder hinanden at tage den yderst seriøst. Derfor er det vigtigt for mig at vi får gennemgået alle aspekter herunder. Vi får det bedste resultat af dette ved at mødes enten hos dig, eller hos mig, så vi kan kigge hinanden i øjnene og finde en seriøs og tilfredsstillende løsning for ALLE parter. Det er med andre ord den eneste rigtige måde at komme i mål på.
Jeg er sikker på, at du, frem for at vi skriver til hinanden herinde, hellere ser at vi får fundet en måde hvorpå du kan blive glad for dit nye Vordingborg Køkken.
Jeg håber at du vil kontakte mig snarest, således, at jeg kan hjælpe dig med at få belyst ALLE specifikationer, herunder pris, vedrørende dit nye Vordingborg Køkken.
Med venlig hilsen
Ralph Christian Lee
Butikschef Vordingborg Køkkenet Odense
Odense
Tel: 25664463
Email: rcl@vordingborg.com
Du bliver ved med at forholde dig til hvad vi har skrevet under på. Men hvis det er det forkerte grundlag eller fusk så har vi stadigvæk krav på at få pengene refunderet.
Det lyder også meget fint det der med at priser m.m. bliver gennemgået med konsulenten. Men det er jo igen kun snak. For det gør det ikke i vores tilfælde. Morten finder en pris på ca 52.000 kr, det siger vi er for meget, derefter siger han så få i de og de rabater så nu koster det kun 40.000 kr, men så skal vi også skrive under her og nu. Der bliver meget hurtigt og løsligt gennemgået hvad der er med. En salgs måde som i baglyset set er under alt kritik.
Men ligemeget hvad Du forsøger, er mit krav først og fremmest at Du stiller det regnskab op her i dette forum, så bagefter kan vi gennemgå det, hvis det er rigtige tal du bruger. Det kan ikke være svært at forstå, men igen stiller jeg mig meget krititsk overfor hvad Du vil og og ikke vil. Når Du så samtid i din sidste mail her på siden siger at vi har fået gratis emhætten lavet i rustfristål, så er det jo endnu en direkte løgn. Vi har bestilt en emhætte nøjagtig som den ser ud nu, samlign bare med det billed af køkkenet som er lavet og tilbudet, der står i rustfri stål.
Hvis Du virkelig mener at vi skal finde overens, kan jeg slet ikke se hvad er problemet omkring de udregninger. Du har til torsdag kl 12, derefter må jeg som sagt bare tolke det således at Du ikke ønsker at komme vidre i denne sag og at Du respektere at I ikke har overholdt jeres del af aftalen, I har direkte løget over for os og snydt med prisen.
Desuden kan jeg kun sige at den med opmåling køber jeg ikke, desuden står der også ALT INCL. også levering, men det er måske ikke det samme som fragt eller hvad?, for det har I også taget penge for.
MVH
Torben
Hej Torben
Nu har jeg med interesse (da vi selv lige har bestilt et Vordingborg Køkken) læst dine indlæg, men har svært ved at finde hovede og hale i dem, nok fordi det drejer sig om en konkret sag.
Du skriver de har snyt dig med priserne. Jeg mener det tilbud vi har sagt ja til fremgår alle dele til køkkenet og der fremgår hvad vi betaler i for de forskellige delsummer, skabe, hvidevare, bordplader mv. ligeledes er fragt og moms udspecificeret. Var dit tilbud ikke også sådan bygget op, ellers gør de måske anderledes i Odense end i Viborg hvor vi har købt.
Eller er der kommet en efter regning på noget de hvade glemt i tilbudet, så den pris i har aftalt og underskreven ikke har holdt stik og blevet større ? for de kan de da ikke. Hvordan har de snyt dig med prisen ?
Johannes Larsen
Slettet pga. overtrædelse af reglerne i Køkkenkøbs forum
Hej Torben.
Jeg har d.d. været i telefonisk kontakt med Vores montør.
Han har, som aftalt med dig, været ude ved dig igår, og montere det manglende skab/tilpasning. Min montør er, ifølge eget udsagn færdig med montagen af dit nye Vordingborg Køkken.
Eftersom du ikke har kontaktet mig/Vordingborg Køkkenet går jeg ud fra, at montagen og løsningen er tilfredsstillende for dig.
Som før lovet vil jeg meget gerne besigtige dit nye køkken, hvad siger du til at jeg kommer på besøg imorgen fredag d. 15/4-2011. kl. 16.00?
Med venlig hilsen
Ralph Lee
Butikschef
Odense
Vordingborg Køkkenet A/S
Tel: 25 66 44 63
email: rcl@vordingborg.com
Jeg er godt klar over det er inddækningen, men det vi bestilte, er det vi har fået nu, så det er ikke noget vi har fået gratis, både billede fra VK og deres tilbud, siger det som det er lavet nu. Så det er en direkte løgn. Desuden kan jeg dokumenterer alle de påstande jeg kommer med. Der er flere løgne fra VK som til enhver tid kan dokumenteres.
Så siger du man gennemgår tilbudet, det er fint nok, men sælgeren sidder og siger I skal skrive under nu ellers gælder tilbudet ikke. Det jeg ikke kan se og som jeg beder om er HVORDAN kan tilbudet bliver næsten 20. ooo størrere, end alt incl prisen, når du samtidig skal trække hårdevidevarer fra, altså komfur, køleskab og opvaskermaskine, samt bordplade, emhætte og 2 skabe. I stedet for er der kommet en lidt dyrer bordplade og emhætte, samt 3 spot lys en overskab og montering ( koster ca 5000 kr.)
Til Ralph.
Det er korrekt at montøren har været og instaleret skabet. Men vi kan ikke bruge det til noget, da vores microovn ikke lkan stå idet, trods det at montøren havde sagt til vores datter at det sagtens kunne. Desuden hvis der havde været plads til det, så skulle vi til at skrue låge af for overhovedet at komme ind i skabet.
Omkring mine tidligere indlæg, kan jeg bare konstaterer, at Du ikke har ønsket at svarer på mine spørgsmål og at Du heller ikke har ville opstille det regnskab. Så jeg kan kun tolke din tavshed omkring dette,således at du giver mig fuld ud ret.
Jeg har nu bedt både køkkenkonsulent Morten Skov, samt dig om at få svar på mine spørgsmål dette har I ikke ønsket og så har jeg overhold det jeg skulle.
Sidste station bliver hovedkontoret i Vordingborg, mener de heller ikke at de ønsker at svarer på mine spørgsmål, så konstaterer jeg bare at jeg har været hele VK igennem for at få svar på mine spørgsmål, men ingen ønsker åbenbart at svarer. Og dermed kan man tolke det således at ingen ønsker åbenbart at finde en løsning hvorfor mon?
Jeg er meget overrasket over at se et indlæg fra en konkurent, HVIS DET OVERHOVEDET ER DET?. Normalt ville en konkurent ALDRIG blande sig i et sådan indlæg. Derfor tror jeg ikke meget på din historie og når man samtidig ser sprogbruget så ligner det meget noget jeg har set før.
Hmmm, jeg ved nu snart ikk´ hvem der er mest på galt spor her.
Jeg forstår godt Torben er fustreret over VK, meeen…. vil nok mene nivauet er kørt på et lidt barnligt plan. Jeg kan absolut ikke se det seriøse i at skulle diskutere med VK igennem et chat-forum. Jeg syntes at læse at Ralph flere gange rækker hånden ud, for at få denne sag afslutte på en pæn måde. Og tror man var kommet langt med at inviterer Ralph hjem til en kop kaffe i det færdige køkken. Det hjælper aldrig at true med bål og brænd, med mindre man mener det, og det gør Torben vist ikke.
Omvendt kunne Torben have undgået alt dette, hvis han var gået langt uden om Vordingborg køkkenet. Det fremgår vist med alt tydelighed andre steder, at service, kvalitet, pris og håndværk ikke er noget Vordingborg køkkenet bruger.
Men et godt råd til andre:
Hold jer væk fra Vordingborg køkkenet, det giver kun problemer!!!
W
Vi står selv foran at skulle købe nyt køkken og har også besøgt Vordingborg Køkkenet. Jeg må da indrømme at det har en betydning hvad vi læser her og på andre sites. Men jeg kan ikke lade være med at have respekt for Odense afdelingens måde at reagere på. Det kan da godt være at man har klokket i det, men man er trods alt mand for at tage dialogen med kunden, selvom den nok havde bedst af at blive taget uden om dette forum.
Men nu hvor dialogen er fremme i det åbne, kunne jeg da godt tænke mig at høre hvad sagen er endt med?
Jeg må indrømme, at hele denne historie undrer mig en del. Jeg undrer mig for det første over, at et køkken firma som Vordingborg Køkkener kan eksistere så længe som tilfældet er når man efter Torben´s udsagn benytter nogle metoder som ikke er helt så fine.Jeg er selv involveret i en sag om køb af nyt køkken til et familiemedlem hos VK og er også stødt ind i nogle knaster hen ad vejen men forventer så sandelig at disse kan høvles af. Det bekymrer mig selvfølgelig en del hvis det skulle være tilfældet at folkene hos Vordingborg Køkkenet skulle være så besværlige og ikke mindst u,ærlige men det må vi jo se.
Det pudsige er , at det er Ralph Lee der har målt op og afgivet et skriftligt tilbud hvor alle aftaler fremgår, så mon ikke de bliver overholdt.
Det ville under alle omstændigheder være en god ting om jeg ,efter køkkenlevering/opsætning kunne skrive noget positivt i dette forum, jeg mener jo at det er et moderne retssamfund vi lever i.
Kære ‘Niels Skov’
Jeg læser med interesse dit indlæg, og efterfølgende undrer jeg mig over, hvad dit formål er.
Du skriver at du er bekymret over at VK odense er ‘besværlige og uærlige’ ..Men samtidigt at der er målt op og afgivet et skriftligt tilbud hvoraf alle aftaler fremgår.
Det glæder mig at du har tiltro til at VK også denne gang, som en selvfølge, overholder hvad vi lover i vores tilbud.
VK Odense har bare i år – til dato – leveret over 200 køkkener og som det fremgår af alle de mange gode testimonials vi får så går det i langt de fleste tilfælde fuldstændigt gnidningsfrit og til både vores men også vores kunders store tilfredshed.
Vordingborg Køkkenet lever af tilfredse kunder som køber ‘luksus alle har råd til’, og jeg kan forsikre dig og alle andre om at SAMTLIGE vores medarbejdere hver evig eneste dag gør deres yderste for at give kunderne DANMARKS BEDSTE BETJENING.
Det har da også resulteret i at Vordingborg Køkkenet både på landsplan, men også i Odense oplever at flere og flere vælger et Vordingborg Køkken, og det har igennem de senere år betydet at Vordingborg Køkkenet er vækstet, og har placeret sig som en af de betydende udbydere på det danske marked.
Den vækst er vi og vores dedikerede medarbejdere rigtigt glade for , men også ydmyge over, og det betyder at vi også i fremtiden vil gøre vores absolut yderste for at give vores kunder en rigtig god købsoplevelse hos Vordingborg Køkkenet.
Skulle du eller andre have yderligere spørgsmål / bekymringer / ri eller ros så kontakt mig på hjh@vordingborg.com
Med venlig hilsen
Adm. direktør
Hjalmar Skovholm Hansen
Mit formål er , som det sikkert tydeligt fremgår, at udtrykke min undren over, at en person har haft så vanskelige vilkår omkring et køkkenkøb, og samtidig fremgår det også af mit indlæg, at såfremt man anvender den slags metoder der skildres i de første indslag, vkan det bkymre mig .Men jeg må ærligt indrømme, at det nu undrer mig hvad dit indlæg går ud på.
Jeg synes det ville være på sin plads at læse mit indlæg rigtigt før det kommenteres, samtidig med at jeg ikke har udtrykt at jeg har tillid, men at jeg kun skulle glæde mig over at opleve noget der kunne give anledning til at skrive noget andet end det hele historien går ud på.
Venlig hilsen
Niels