Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Vinkøleskab http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/vinkleskab/ En verden af muligheder Sun, 16 Dec 2012 19:05:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: KøkkenkonsulentKbh http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/vinkleskab/#comment-1952 Sun, 16 Dec 2012 19:05:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/vinkleskab/#comment-1952 Mieles vinskab er fra Liebherr.
Dvs. Miele har lidt ændret design, men ellers er de 2 vinskabe identiske

]]>
Af: Søren http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/vinkleskab/#comment-1951 Thu, 13 Dec 2012 20:30:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/vinkleskab/#comment-1951 Jeg kan anbefale Liebherrs vinkøleskabe. Vores skab står under bordet i køkkenet. Lågen er i stål hvilket passer godt med vores øvrige hvidevarer i stål. Vi valgte også en model med 2 temperatur zoner så vi kan placere hvidvin og rødvin optimalt.

]]>
Af: Bjørn http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/vinkleskab/#comment-1950 Wed, 12 Dec 2012 21:09:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/vinkleskab/#comment-1950 Vi har købt et Miele vinskab som står under vores bordplade. Det er super flot med en sort ramme omkring glasset. Der er ca plads til 38 flasker (når dog aldrig derop da vi når at drikke dem inden da…..)

Kvaliteten er helt i top med lækre hylder i træ og det er super dejligt med de 2 forskellige temperatur zoner. Så de varmeste anbefalinger af Mieles model herfra

]]>