Vi har købt et Miele vinskab som står under vores bordplade. Det er super flot med en sort ramme omkring glasset. Der er ca plads til 38 flasker (når dog aldrig derop da vi når at drikke dem inden da…..)
Kvaliteten er helt i top med lækre hylder i træ og det er super dejligt med de 2 forskellige temperatur zoner. Så de varmeste anbefalinger af Mieles model herfra
]]>