Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Quooker vs Quooker http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/quooker-vs-quooker/ En verden af muligheder Tue, 29 Jan 2013 22:25:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Bo http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/quooker-vs-quooker/#comment-1969 Tue, 29 Jan 2013 22:25:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/quooker-vs-quooker/#comment-1969 Hej Mette

Er selv forhandler af Quooker og smag er forskelligt. Min egne holdning er, at Quooker og bl. batteri hver for sig er mest fleksibel , især Quooker funktionen.
Du har 3 måneders 100% retur eller ombytningsret, så du kan næsten ikke vælge forkert.

Du for en rigtig god og venlig vejledning ved at kontakte Quooker direkte.

Mh
Bo

]]>
Af: Johan http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/quooker-vs-quooker/#comment-1954 Sat, 22 Dec 2012 23:33:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/quooker-vs-quooker/#comment-1954 Jeg ville vælge det to delte da den er lidt mere alsidig, højdejusteringen er ikke en mulighed i Fusion og det får du brug for. Som jeg ser det, er det det oprindelige todelte design, der er tanken bag produktet. Fusion er et efterationaliseret design, fordi der er nogen der tror og mener det er smart, bare min mening)

Johan, Quooker ejer på femte år

]]>