Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Køkkenvask uden si http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/ En verden af muligheder Fri, 04 Mar 2016 20:34:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: JB http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2503 Fri, 04 Mar 2016 20:34:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2503 Se evt. på http://www.blanco.dk. Søg efter BB-350. Den passer til nogle af Blanco vaskene.

]]>
Af: Henrik Lund Hansen http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2416 Fri, 23 Oct 2015 12:39:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2416 Så har jeg fundet den ‘juvel Barents BMK400’ 399,- i xl-byg.

God weekend

]]>
Af: Henrik Lund hansen http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2409 Mon, 12 Oct 2015 18:50:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2409 Det er da utroligt, jeg må jo bare købe et hus fra 80”erne og snuppe vasken derfra 🙁

Jeg vil gerne give 5000 for en køkkenvask uden strainer, også kan man ingen få.

Tak for hjælpen 🙂

]]>
Af: Søren http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2408 Mon, 12 Oct 2015 10:32:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2408 Vi måtte give op og endte med at vælge en med si, men det irriterer os da stadigvæk….

]]>
Af: Henrik Lund Hansen http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2407 Sun, 11 Oct 2015 16:16:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2407 Hej, er der nogen der ved hvor man kan købe køkkenvask uden strainer? er snart desperat. Linket virker ikke. Please hjælp..

]]>
Af: Mads Abrahamsen http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2218 Wed, 28 May 2014 08:11:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2218 Vi har vaske uden ‘si’
Men vi kan også lave et ‘net’ hvis du evt. er interesseret.
http://www.dansk-kh.dk

]]>
Af: Rolf http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2217 Tue, 27 May 2014 13:48:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2217 Jeg er helt enig med Søren og jeg kender mange der har det på den måde. Det er utroligt at kurveventilen efterhånden er den eneste type man kan få. Jeg kender ingen, der kan lide dem. Der er yderligere det problem, at man uden at ville det presser dem ned, når man vasker større ting op, og så virker de som prop, selvom man ikke ønskede det.

Jeg er flyttet ind et sted, hvor der er kurveventil. Jeg spørger hermed fagfolk og andre: Kan man skifte den? kan man købe en flad rist til at lime eller lodde på over afløbet i stedet for ventilen?

Håber I kan hjælpe.

]]>
Af: Søren http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2216 Mon, 26 May 2014 13:55:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2216 Det er selvfølgelig smag og behag…. men med en flad bund, kan man bare tage opvaske børsten og skubbe skidtet til side indtil vandet er løbet ud og så fjerne det med et stykke køkkenrulle….
Med en strainer skal man først have den op, noget løber garanteret over og sætter sig i den nederste si, som så skal rengøres og straineren skal også rengøres… ikke ligefrem let og ‘lækkert’ efter min mening….

Anyways… ville bare høre om der ikke fandtes vaske uden… men det udvalg er åbenbart meget lille….

]]>
Af: Flemming http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2215 Sun, 25 May 2014 09:50:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/kkkenvask-uden-si/#comment-2215 Hej Søren,

Jeg har set utallige vaske og de er stort set alle helt ens hvad angår strainer/si i bunden af vasken.
Formålet med den er jo netop at sikre, at vaskens afløb ikke tilstoppes, så jeg har svært ved at forestille mig anden metode end en strainer. Vandet skal jo igennem skidtet.

For at undgå at den bliver så ulækker, så kan du jo stille den med i opvaskemaskinen hver aften, når du alligevel sætter den igang for natten – på den måde har du en krystalren strainer hver morgen.

]]>