Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Invita aldrig mere http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/ En verden af muligheder Tue, 21 Jun 2011 15:16:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Else Hansen http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-1395 Tue, 21 Jun 2011 15:16:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-1395 Jeg har Invitakøkken og Bad, skulle jeg have nyt blev det igen et INVITA der har aldrig været problemer fin service helt igennem.

]]>
Af: luxuryhouse http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-960 Fri, 06 Aug 2010 07:33:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-960 Jeg synes det er kedeligt at læse alle de dårlige historier om køkkenforhandlere.
Jeg har mit eget italienske køkkenkoncept, og bruger meget tid sammem med mine kunder.
Der kan da ske fejl, at fabrikken lever et eller anden forkert. Men tit er det fordi man som sælger har lavet fejl.
Jeg syns det er vigtig at man løser problemet, så kunden er tilfreds.
Derfor har jeg et lille intimt firma, hvor salg og service hænger samme.
Vi leverer og sælger alt inventar til huset, men vores navn dækker også over vores service.
Med venlig hilsen
Annemette

]]>
Af: Lisa http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-936 Tue, 29 Jun 2010 13:23:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-936 Jeg har haft ligende problemer med leveringen af vores køkken fra Invita.

Vi fik bl.a. nogle af skabene leveret i forkert farve, nogle med spot nogle uden, selv om at alle skulle være med osv.

Det har taget dem 3-4 måneder at løse problemet.

Det er ikke det vær at betale ekstra for et Invita køkken

]]>