Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Invita aldrig mere
http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/
En verden af mulighederTue, 21 Jun 2011 15:16:00 +0000
hourly
1 https://wordpress.org/?v=6.9.4
Af: Else Hansen
http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-1395
Tue, 21 Jun 2011 15:16:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-1395Jeg har Invitakøkken og Bad, skulle jeg have nyt blev det igen et INVITA der har aldrig været problemer fin service helt igennem.
]]>
Af: luxuryhouse
http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-960
Fri, 06 Aug 2010 07:33:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-960Jeg synes det er kedeligt at læse alle de dårlige historier om køkkenforhandlere. Jeg har mit eget italienske køkkenkoncept, og bruger meget tid sammem med mine kunder. Der kan da ske fejl, at fabrikken lever et eller anden forkert. Men tit er det fordi man som sælger har lavet fejl. Jeg syns det er vigtig at man løser problemet, så kunden er tilfreds. Derfor har jeg et lille intimt firma, hvor salg og service hænger samme. Vi leverer og sælger alt inventar til huset, men vores navn dækker også over vores service. Med venlig hilsen Annemette
]]>
Af: Lisa
http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-936
Tue, 29 Jun 2010 13:23:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/invita-aldrig-mere/#comment-936Jeg har haft ligende problemer med leveringen af vores køkken fra Invita.
Vi fik bl.a. nogle af skabene leveret i forkert farve, nogle med spot nogle uden, selv om at alle skulle være med osv.
Det har taget dem 3-4 måneder at løse problemet.
Det er ikke det vær at betale ekstra for et Invita køkken