De fleste producenter har eller har haft lavet begge løsninger. Nogen kunder foretrækker glideskinnerne og andre foretrækker at lågerne er monteret direkte på køleskabet med fladhængsler.
Os, der lever af at sælge dem, har ikke oplevet færre eller flere reklamationer med den ene fremfor den anden løsning – og faktisk erindrer jeg overhovedet ikke at have modtaget reklamationer over hængslingen/monteringen af køkkenlågerne.
Da Electrolux fortsat fører begge varianter og ikke selv kan give pro/kontra på disse løsninger, så må konklusionen nærmest være, at begge løsninger er lige gode.
Med venlig hilsen
Flemming Rasmussen
Elgiganten