Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Erfaringer med sort håndvask og/eller blandingsbatteri http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-sort-hndvask-og-eller-blandingsbatteri/ En verden af muligheder Mon, 19 May 2014 17:25:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: 87.50.22.148 http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-sort-hndvask-og-eller-blandingsbatteri/#comment-2212 Mon, 19 May 2014 17:25:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-sort-hndvask-og-eller-blandingsbatteri/#comment-2212 Ok det er godt at vide. Tak for det 🙂

Mvh

]]>
Af: Flemming Rasmussen http://sitemaps.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-sort-hndvask-og-eller-blandingsbatteri/#comment-2211 Sun, 18 May 2014 14:38:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-sort-hndvask-og-eller-blandingsbatteri/#comment-2211 Hej,

De sorte Silgranit vaske og blandingsbatterier er ikke svære at holde. Kalken sætter sig ikke mere end det gør på stål og vasken tåler alle rengøringsmidler.

Jeg har min vask på 4. år nu og det er næsten ikke til at se, at den ikke er ny.
Det eneste sted, hvor der er kalk, er der hvor opvaskemidlet altid står i hjørnet. Jeg flytter den engang imellem og kalker af – og så er det flot igen.

]]>