Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Pris på køkken http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/ En verden af muligheder Wed, 08 Oct 2014 00:33:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: IR Køkken Design http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-2253 Wed, 08 Oct 2014 00:33:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-2253 De er forskel mellem standard of materiale af fronter
Materíaler af fronter.
Melamin = 1
Folie = 1,25
MDF malet, HPL laminat = 1,5
MDF malel højglas, finer = 1,65
Finer lakeret = 1,9
Træ = 2,5

Udfyld skema og få pris af din køkken i 24 timer. Vi hurtig estimeret pris baseret på mængden af &#8203&#8203kvadratmeter.

http://www.irkoekken.dk

]]>
Af: Joakim http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-2170 Tue, 01 Apr 2014 16:34:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-2170 Jeg syntes det er meget uoverskuelig at finde priser på køkkener.
Vi på nooda.dk sammenligner priser på byggematerialer, men vurderer også at gøre det samme med køkkener. Spørgsmålet er om det er penge at spare på de samme køkkener, men fra forskellige forhandlere i Danmark?

Mvh Joakim Krogstad
http://www.nooda.dk

]]>
Af: Anders http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-2167 Mon, 17 Mar 2014 21:15:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-2167 Luxuryhouse drives af Annemette Dreyer som enkeltmandsvirksomhed.

Tidlgere: (udskrift fra cvr.dk)

33789319 Light n”more I/S (OPLØST) 8250 Egå
31608554 LUXURY HOUSE ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8250 Egå
10299047 Luxuryhouse v/Annemette Dreyer Nielsen 8250 Egå

Samme ejer har tidligere været en alt for loyal ansat i Thomas Bergs konkursfirma Kitchenandmore, der snød og bedrog en lang række godtroende køkkenkunder – herunder mig.

Et par dyrekøbte råd:
Hold jer til velrenommerede og økonomisk solide firmaer.
Betal aldrig en krone forud. Betal først ved nagelfast levering.

]]>
Af: køkkensælger http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-2154 Wed, 19 Feb 2014 17:02:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-2154 Jeg er ganske bekymret for din rådgivning omkring http://www.luxuryhouse.dk.
1: ingen adresse
2: intet cvr nr
3: ingen detalje beskrivelser

Når man søger på dette navn og de oplyste tlf nr finder man et firma som er UNDER TVANGSOPLØSNING

Når folk søger deres rådgivning her på nette, så for man tydeligvis også ligeså useriøs oplevelser.

Jeg håber virkelig at fornuften sejre og folk finder ind i detailbutikkerne igen.

]]>
Af: Dansk Køkkenhåndværk http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-2153 Mon, 10 Feb 2014 09:45:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-2153 Hej med jer.

Vi vil gerne komme og konsultere jer og give jer en idé til hvad i kan gøre.
Har du mulighed for at sende lidt billeder fra det i har nu så kan jeg komme med forslag og vil også gerne besøge jer.

Vi laver både små og store køkkener. Alt er håndlavet og fremstillet præcis til dit køkken. Lad mig høre fra jer.

Med venlig hilsen
Dansk Køkkenhåndværk
4649 9119
Eller på http://www.danskkøkkenhåndværk.dk
Eller på mail: mads@dansk.kh.dk

Vi har netop færdiggjort et super lækker køkken i København.

]]>
Af: pd http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-1297 Wed, 30 Mar 2011 18:56:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-1297 Hej

Det er med levering og montering :0) kan du sende en mail til idealprojekt@info.dk med din mobil nr, så ringer jeg dig op så kan vi snakke samme ang køkken ..

Hilsen Per

]]>
Af: johann http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-1296 Wed, 30 Mar 2011 17:42:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-1296 Det lyder spændende med billigt køkken fra tyskland. Er der også mulighed for levering+montering eller er det kun elementer vi taler om?
Jeg skal have nyt køkken + bad + indbyggede skabe i København…

]]>
Af: Per http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-1287 Sat, 19 Mar 2011 16:31:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-1287 Hej

Du får lige min e-mail hvis du sender dit telefonnummer dertil ringer jeg dig op til en helt uforpligtende samtale :O)

idealprojekt@info.dk

Med venlig hilsen
Per

]]>
Af: mima http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-1286 Sat, 19 Mar 2011 16:13:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-1286 Hej Per
Kan jeg få dit tlf.nr.? jeg skal have nyt køkken snart, om ca. 4 uger!Kan du klare dette?

]]>
Af: pd http://sitemaps.kokkenkob.dk/betaling-okonomi/pris-p-kkken/#comment-1285 Sat, 19 Mar 2011 10:01:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/pris-p-kkken/#comment-1285 Når man som privat skal ud og investere i køkken skal man selvfølgelig følge sin mavefornemmelse, og man vil ikke møde én sælger, der ikke reklamerer for eget produkt og stiller spørgsmålstegn ved andre konkurrenters kvalitet og service.
Helt personligt synes jeg prisniveauet i DK er meget højt, finanskrisen har hjulpet lidt, men statistisk kan der ikke ses de samme prisfald på køkkener som man ser på mange andre produkter, og det er også et faktum at erhvervskunder og håndværkere køber varer udenfor den danske grænse for at opnå konkurrencedygtige priser – så helt ærligt hvad er det der afholder os private fra at gøre nøjagtigt det samme?
De køkkenfirmaer jeg har oprettet samarbejde med i Tyskland leverer med nøjagtig samme garantiordning og reklamationsret som vi kender i DK og man får som kunde selvfølgelig garantibeviser ved køb der påbeviser dette. Det setup jeg har forhandlet mig frem til er inkl. levering og montering og risiko for skal skade under transport og opsætning bæres selvfølgelig fuldt ud af leverandøren.

Mit råd vil være at man som køber undersøger alle sine muligheder inden investeringen foretages – både i DK og DE. Tyskerne er kendte for høj kvalitet og mulighederne er mindst lige så mange som på det danske marked, prisen er bare betydelig lavere…

God weekend

]]>